Nejčastější dotazy

Potřebuji pomoc s výběrem produktu na e-shopu.
S výběrem produktu dle Vašich požadavků rádi poradíme na našem web chatu, který naleznete na hlavní stránce
www.monti-nabytek.cz v pravém dolním rohu. Další možností je e-mailová schránka info@montinabytek.cz nebo kontaktujte naši zákaznickou linku (+420) 722 301 307.
 

Jakým způsobem můžu zaplatit objednávku?
Platbu můžete provést dle své volby převodem na bankovní účet, přes platební bránu GoPay (on-line bankovní platba, on-line platba kartou), platbou na dobírku v hotovosti / bezhotovostně platební kartou při převzetí zboží nebo využijte možnosti nákupu na splátky.

 

Jaké jsou možnosti dopravy?
V případě nábytku Vám zboží dovezeme vlastními vozy našimi řidiči na jakoukoliv adresu v České republice již od 280,-.
Více informací v článku Dodání a platba.


Bydlím v patrovém domě a potřebuji pomoct zboží vynést. Nabízíte tuto službu?
Ano, nabízíme pomoc s výnosem zakoupeného nábytku do patra. Každé patro je zpoplatněno 200 - 300,- v závislosti na náročnosti výnosu. Platba se hradí hotově / bezhotovostně platební kartou u řidiče po převzetí zboží. V případě zájmu o výnos, uveďte tuto informaci v poznámce u objednávky, kontaktujte naši zákaznickou linku (+420) 722 301 307 nebo nám napište na e-mailovou adresu info@montinabytek.cz

Je možné objednat montáž nábytku?
V současné době bohužel montáž nábytku není možná.

 

Nedaří se mi provést platbu kartou při on-line nákupu.
Důvody mohou být různé. Platbu je možné zkontrolovat ve vaší bance. Jiným krokem je možnost kontaktovat naši zákaznickou linku (+420) 722 301 307 či zadat dotaz na e-mailovou adresu info@montinabytek.cz zda byla vaše platba připsána na náš účet.
 

Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky Vám rádi sdělíme na zákaznické lince (+420) 722 301 307 nebo nám napište na e-mailovou adresu info@montinabytek.cz

 

Mohu dodatečně změnit údaje v objednávce, kterou jsem již odeslal?
Ano, kontaktujte naši zákaznickou linku (+420) 722 301 307 nebo nám napište na e-mailovou adresu info@montinabytek.cz

 

Kdy mi objednané zboží doručíte?
U každého produktu na našich internetových stránkách je napsána dostupnost. O přesném termínu doručení informujeme zákazníka telefonicky, e-mailem nebo zasláním SMS zprávy 1-2 dny předem.

 

Může objednávku převzít někdo jiný než zákazník, který zboží objednal?
Ano, při navolávání termínu rozvozu prosím sdělte tuto informaci našemu operátorovi nebo vložte informaci přímo do poznámky v objednávce.

 

Jak mám postupovat, pokud chci objednávku s ještě nedoručeným zbožím stornovat?
Kontaktujte naši zákaznickou linku (+420) 722 301 307 nebo nám napište na e-mailovou adresu info@montinabytek.cz

 

Mohu zakoupené zboží vrátit?
Ano, od smlouvy je možné odstoupit do 14 dnů. Zboží musí být vráceno v kompletním stavu, nepoškozené a nepoužívané nejlépe v původním obalu na adresu provozovny (viz. Obchodní podmínky)

 

Jak můžu zboží reklamovat?
Informace, jak postupovat naleznete zde.

 

Nabízíte službu odvoz starého nábytku?
Za určitých podmínek dle domluvy je možné starý nábytek odvézt.

 

Kam se obrátit v případě nejasností či problémů?
Neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku (+420) 722 301 307 nebo nám napište na e-mailovou adresu info@montinabytek.cz

 

Je prodejna, kde by bylo možné zboží vidět?

Jsme internetový obchod a v tuto chvíli nemáme kamennou prodejnu, kde by bylo možné zboží vidět či vyzkoušet.

 

Je možné zapůjčit vzorníky látek?

Ano, pokud vzorníky máme fyzicky v kanceláři. Požadujeme vratnou zálohu ve výši 300 Kč, poštovné přepravní společností PPL ve výši 150 Kč hradí zákazník.

 
Odeslat článek známému   Vytisknout